سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقصود فرمانبرداری از خدا و شناخت امام است . [امام صادق علیه السلام می فرماید]
 

 
   

گردو خاک روزانه - گرد و خاک های ذهن من
 
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:0بازدید دیروز:2
 

مسعود :: 86/4/29::  8:56 عصر

-صبح ساعت 9 بیدار می شی تازه اینم به خاطر سرو صدا

- دلت گرفته که یهو یه اس ام اس میاد که حالت بهتر میشه....

متنش این بود: عکس های زیبا توی تاریک خانه از روی یک نگاتیو چاپ می شوند پس هر وقت یک سیاهی در زندگیت دیدی بدون خدا داره برات یک عکس زیبا آماده می کنه.....

- میای پشت کامپوتر الاف می چرخی...از این سایت به اون سایت ...تو وبلاگ ها می گردی ولی خودت نمی دونی دنبال چی هستی

- یه خبر می شنوی که میگی آخه پول اینقدر ارزش داره آیا؟؟؟

- یه تازه عروس و تازه دوماد در خونتون رو میزنند و شیرینی عقد کنونشون رو میارن برات(انشا... قسمت همه مجردا).... 

- همش دلهره داری آخه داری به روز معود نزدیک می شی....

- یکی واست آف میزاره برا سلامتی پدر بزرگش دعا کنی..دیدم کجا بهتر اینجا(انشا... زودتر حالشون خوب بشه)

- بعد از ظهر همه خونه مامان بزرگ جمع و مشغول حرف

- بازم بحث سیاسی.... اما چه فایده که به نتیجه نمی رسه

- ناگهان یکی میگه یانگوم امشب زودتر پخش میشه...همه زود میرن خونه هاشون که ببینن...اما دریغ که سر کار رفتن اساسی..

زیر نویس:

یعنی یانگوم اینقدر مهمه.... حتی مهمتر از روابط خانوادگی......

 بحث سیاسی نکنید که هیچ وقت به نتیجه نمی رسه.....



:: RSS ::
::تعداد کل بازدیدها::

4163

::آشنایی بیشتر::

درباره صاحب وبلاگ

::درباره من::
گردو خاک روزانه - گرد و خاک های ذهن من
مسعود
یه آدمی مثل بقیه....یه کم بهتر یا بدتر.... ولی دلش می خواد انسان باشه.....
::لوگوی من::
گردو خاک روزانه - گرد و خاک های ذهن من
::آوای آشنا::
::وضعیت من در یاهو::
::جستجوی وبلاگ::
 :جستجو
::اشتراک::